Bezoekersregistratie en privacy
Hier moet je rekening mee houden als organisator van een kunstbeurs
Facebook
Twitter
LinkedIn
IMG_3073
2023-01-13 13:49:36
Privacy: een onderwerp waar steeds meer om te doen is. Iedereen die in aanraking komt met gegevens van een ander moet zich houden aan allerlei wet- en regelgeving. Ook als beursorganisator heb je te maken met veel persoonlijke gegevens. Bijvoorbeeld van exposanten en hun relaties. Maar ook van sponsoren en andere bezoekers van de beurs. Voorzichtigheid is dus geboden en dat is soms best lastig. Want je wilt geen fouten maken als het gaat om privégegevens. Maar wat zijn nu eigenlijk de regels waar je aan moet voldoen? En hoe bied je jouw exposanten en relaties voldoende bescherming?
No data was found

Lees ook

WhatsApp Image 2022-10-31 at 12.12.55 PM (4)
2023-01-13 13:54:37
Het succes van een kunstbeurs hangt af van een groot aantal factoren. Een daarvan is positieve aandacht in de media. Om deze aandacht te genereren, is het niet alleen belangrijk dat je de kunstbeurs voldoende onder de aandacht brengt bij vertegenwoordigers van de pers, maar ook dat je een sluitend systeem optuigt dat alleen legitieme en gewenste persvertegenwoordigers toegang geeft tot de beurs. Accreditatie, dus. In dit artikel leggen we uit welke voordelen je kunt behalen uit persaccreditatie en hoe je dit het beste aanpakt als je een kunstbeurs organiseert.
Lucas Boitquin_BRAFA_fotos023
2023-01-13 13:54:12
Exposanten vormen de ruggengraat van elke kunstbeurs, want zonder hen geen spraakmakende kunst, bezoekers, sponsors en media-aandacht. Hoe zorg je ervoor dat jouw exposanten straks tevreden terugkijken op de expositie? Deze tips gaan je zeker helpen.
IMG_2784
2023-01-13 13:55:14
Als exposant op een kunstbeurs wil je graag dat alles goed verloopt. Van de verkoop van jouw kunst tot aan de bezoekers. Van het ontvangen van jouw relaties tot aan de beveiliging. En alles wat daar nog meer bij komt kijken. Maar hoe regel je dat allemaal? En hoe zorg je voor een waterdichte registratie?